moje

moje

poniedziałek, 30 grudnia 2013

Pierwsza kulka.

Cały weekend pracowałam nad moją pierwszą kulką szydełkowo - koralikową, która miała być ozdobą cienkiego naszyjnika. Cały naszyjnik ma długość 60 cm i zrobiony jest z trzech kolorów koralików. Robienie sznura szydełkowo - koralikowego było łatwe ale najgorsze trudności sprawiła mi kulka...dopiero za trzecim razem wyszła mi ta która jest w naszyjniku na poniższym zdjęciu.





Jak ma ktoś sprawdzone tutoriale jak łatwo i sprawnie robić kulkę szydełkowo - koralikową to czkam na linki ;)

9 komentarzy:

  1. Bardzo ładny naszyjnik i kulka wyszła ślicznie :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny naszyjnik i kulka wyszła ślicznie :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak Ty to wyczarowujesz to nie mam pojęcia... Ale wiem, że zdolna z Ciebie dziewczyna i jeszcze nie jednym nas zaskoczysz... Po prostu cudeńko! Pozwoliłam sobie - się tu u Ciebie rozgościć:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kulka mistrzowska :) oplatanie kulek to moja pięta achillesa - za nic mi nie wychodzą - tym bardziej podziwiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kurs na kulke szydełkowo -koralikowa znajduje sie tutaj http://www.beading.com.pl/magazyn-beading-polska-pazdzierniklistopad-2013-pdf-p-4000.html

    OdpowiedzUsuń
  6. sliczny naszyjnik! ja tez ten wzor wykorzystalam chyba dwa razy i naszyjniki sie rozeszly ,a podobal mi sie bardzo wiec wykorzystam go jeszcze conajmniej raz! Przesliczne prace
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajna kulka. Ja swego czasu robiłam ale tylko jednokolorowe :) Chce się zmierzyć z wzorzystymi ale jakoś zawsze coś innego wpada mi do głowy :)
    Super masz sznury:) Pozdrawiam i poszerzania umiejętności życzę :) będę często odwiedzać licząc na nowości :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za odwiedziny i komentarz ;) Mam nadzieję, że ci się na moim blogu spodoba ;)
      Pozdrawiam.

      Usuń