moje

moje

niedziela, 15 grudnia 2013

Powrót na bloga...

Witam!

Postanowiłam zacząć blogować! Jestem 26-latką mieszkającą w małej wiosce w województwie świętokrzyskim. Lubię robić różne rzeczy hand made i w domu wszyscy są już znudzeni jak pokazuję im co nowego wydziergałam i dlatego postanowiłam, że podzielę się moimi pracami z innymi. Chciałabym dzięki temu poznać wszystkie opinie na temat tego co robię. Nie jestem zbyt śmiałą osobą i mam nadzieje, że blogowanie otworzy mnie dla innych. 

a co najważniejsze to nie napisałam nawet czym się zajmuję ;)  tak więc lubię szydełkować i robić na drutach, próbuje swoich sił w tworzeniu biżuterii. Mam nadzieję, że to co będę pokazywać zainteresuje innych i uzyskam nowe kontakty z osobami, które mają podobne zainteresowania co i ja. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz