moje

moje

niedziela, 19 stycznia 2014

Grubaska - kolorowe kwadraty.

Pierwszy raz robiłam bransoletkę z 12 koralików w rzędzie. Trochę się obawiałam efektu końcowego ale wyszło chyba nieźle, ale sami ocenicie.
A teraz krótki opis bransoletki. Cała zrobiona z różnokolorowych koralików TOHO Round 11o, jak już wcześniej wspomniałam w rzędzie było ich 12. Kolory jakie użyłam to: opaque - frosted cherry, opaque white, opaque cornf, opaque jet. Zakończona starym złotem i dołączyłam jak zwykle dopinaną zawieszkę.
Oto zdjęcia.


















Zapomniałam wspomnieć, że bransoletkę, która pokazałam w ostatnim poście dałam mamusi i jest nią zachwycona.





4 komentarze:

  1. to teraz zrób coś na 15 koralików ;) ale ukośnikiem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie problem w tym, że ukośnik jakoś mi nie wychodzi ale ćwiczę i jak coś mi już wyjdzie dobrze to napewno wstawię fotkę.
      Pozdrawiam.

      Usuń