moje

moje

sobota, 25 stycznia 2014

Dwa kolorki.

Nareszcie wróciła do mnie cywilizacja tzn. jest elektryczność. Od wtorku do piątku miałam kłopoty z prądem zresztą jak większość województwa świętokrzyskiego... ale w końcu wszystko wróciło do normy ;)
Za oknem zima, pada śnieg jest wysoki mróz można powiedzieć, że mamy prawdziwą zimę ;) osobiście nie przepadam za zimnem, ale wole padający śnieg niż zamarzający deszcz. To tyle odnośnie pogody heh wracamy do moich nowych bransoletek. Trochę się ich nagromadziło, ale nie wszystkie są już wykończone zapięciami. Bransoletka, którą chciałabym się wam pochwalić jest zrobiona dla mnie. Jest prosta, zrobiona z 6 koralików w rzędzie. Użyte koraliki to Opaque Navy Blue i Opaque Turquoise. Wszystkie koraliki to TOHO Round 11o. Chciałam sobie zrobić coś co zawsze będę mogła założyć do pracy. Tak mi się podoba, że jak narazie zakładam ją codziennie ;) A wam jak się podoba? 




A tan na marginesie nie myślcie sobie, że w swoim składzie mam tylko niebieskie koraliki bo ostatnio robię bransoletki tylko w takich odcieniach. Sama to zauważyłam dopiero teraz i myślę, że to zwykły zbieg okoliczności ;) Mam nadzieję, że bransoletka się wam spodoba. Wszystkie opinie mile widziane. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz