moje

moje

czwartek, 24 kwietnia 2014

Kolejny komplecik.

Teraz coś z serii komplecików ;) zrobiony na zamówienie mojej cioci i pojedzie aż do Holandii mam tylko nadzieję, że spodoba się nowej właścicielce bo kolory dobrałam sama, ponieważ te które wybrała ciocia nie były dostępne w sklepie(chwilowy brak towaru, który się troszkę przedłużył i wybrałam zupełnie inne, obym tylko trafiła w gust...)
Cały komplecik wykonany jest na wzór tego który zrobiłam mamie ale dołożyłam jeszcze kolczyki (przyznam się, że robiłam kolczyki pierwszy raz) Wszystko wykonane z koralików TOHO round 11 starałam się nie łączyć dużej ilości kolorów bo myślę, że jak nie wiem jaki kolor ktoś lubi lepiej zastosować prostotę. Praca wykonana była przed świętami ale wcześniej nie mogłam dodać posta bo jak każdy miałam w domu szał przed świąteczny. Mam nadzieję, że efekt końcowy się wam spodoba i oczywiście osobie, która to dostanie też. Wasze uwagi mile widziane ;)








2 komentarze: