moje

moje

niedziela, 4 stycznia 2015

Coś z serii świateczny komplecik.

Chciałabym pokazać pierwszy ze świątecznych komplecików. Jak już wspominałam kolorystyka czarno złota była góra. Całość wykonana z koralików toho round 11.  Bransoletka wykonana jest z dwunaatu koralików w rzędzie metodą ukośnikową natomiast długi sznur korlikowy który można wiązać na wiele sposobów ma sześć koralików w rzędzie.  W okresie przed świątecznym musiałam zrobić chyba sześć takich samych kompletów i cała rodzina była zaangażowana oczywiście w pracę, każdy miał jakieś zajęcie. Kiedyś muszę to wszytko zarejestrować aparatem i potem będzie się z czego pośmiać. A teraz fotki co powstało mam nadzieję że się podoba.




3 komentarze:

  1. Bardzo się podoba, uwielbiam złoto z czernią :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Połączenie czerni i złota to ponadczasowa klasyka. Bardzo elegancki zestaw, a jaki ekspozytor rewelacyjny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Do mojej wizji kocich ślepek kot pasuje bardzo:) Zachwycam się:)

    OdpowiedzUsuń